zondag 7 september 2008

Tijdschriften opruimen

Veel tijdschriften zien er tegenwoordig er mooi uit. En dat maakt het moeilijk om ze weg te doen. Het zijn bijna boeken en die doe je ook niet weg.

Toch zijn tijdschriften tijdgebonden en uiteindelijk niet bedoeld om te bewaren. Zo heb ik een abonnement op de Happinez. En daar had ik nu al zo'n 3 jaar van liggen. Het is een dik tijdschrift, dus dat neemt een hoop ruimte in.

Ik ben begonnen met de oudste, dat is het makkelijkste: snel doorbladeren en er uit scheuren wat ik nog wil lezen of waar ik iets mee wil. Dan blijft er niet zo heel veel over. En als je eenmaal bezig bent, dan lukt het ook wel met nieuwere nummers. Nu heb ik alleen de laatste 2 nog en een mapje met artikelen voor in de trein. Scheelt toch zeker 30 centimer in mijn tijdschriftenmand.

Geen opmerkingen: