vrijdag 12 oktober 2007

Suf

Gisteravond een feestje gehad, dat was nogal ver weg, 1.45 's nachts weer thuis. Ik kan dan nooit meteen slapen, dus ik lag pas rond 3.00 uur in bed. Gelukkig kon ik uitslapen. Alleen de glazenwasser dacht daar anders over. Die begon om 8.00 de ramen van de slaapkamer te lappen. We wonen hier nu bijna 5 jaar en die ramen zijn nog nooit gelapt. Uitgerekend deze ochtend moest dat gebeuren. Daarna nog maar een beetje geslapen.

Na zo'n korte nacht ben ik niet veel waard tegenwoordig. Vandaag dus het hoogstnoodzakelijke gedaan. Nou ja, een dagje niks doen is soms ook wel goed. Op het moment zelf merk je dat niet, zeker niet als je zo duf bent als ik nu ben. Maar vaak ben ik de dag of de dagen er na extra productief. Ik ben benieuwd of het dit keer ook zo gaat werken.

Geen opmerkingen: