zondag 7 oktober 2007

Vooruitgang

Het is natuurlijk heerlijk dat je alles kunt regelen van achter je computer. Zo heb ik vandaag mijn financiën gedaan en ook die van een vereniging waarvan ik penningmeester ben. Bovendien heb ik een hotel in Londen geboekt (vliegtickets had ik al eerder geregeld) en een aantal routes uitgeprint voor een autorit later in de week. Als ik het zo opschrijf lijkt het een fluitje van een cent. En dat is het natuurlijk ook wel. Maar ik ben er wel zo weer een paar uur aan kwijt, al met al.

Ik weet het: dit kon vroeger niet en misschien had het me dan alles bij elkaar meer tijd gekost. Maar soms twijfel ik daar toch aan. Voorheen had de bank mijn overschrijvingen geregeld en het reisbureau de boeking. En ik had een rustige zondagmiddag gehad. Dus wat is nu handiger?

Geen opmerkingen: