maandag 12 november 2007

Vooruit denken

De komende dagen ben ik behoorlijk druk en veel van huis. Gelukkig heb ik vandaag nog om wat dingen voorbereiden. Dat betekent in dit geval: drie workshops voorbereiden en zorgen dat daarvoor alles klaar staat, mijn tas klaarzetten voor de treinreis van morgen en vooraf bedenken wat ik aan ga trekken tot en met woensdag.

Verder zorgen dat ik iets te eten heb voor de komende dagen. Normaal bereid ik ook wel dingen voor, maar meestal doe ik dat 's avonds voor de volgende dag. Nu is het handig om 3 dagen vooruit te denken. Dat kost even wat tijd, maar als het goed is lopen de komende dagen daardoor een stuk soepeler. Als ik laat thuis kom, dan wil ik zo snel mogelijk gaan slapen en niet nog eens spullen klaar gaan zetten voor de volgende dag. Zo maak ik het mezelf zo gemakkelijk mogelijk in drukke tijden.

Geen opmerkingen: