maandag 24 december 2007

Klussenbord


Afgelopen weekend was ik even in Londen. Dat is zo vlak voor de kerst overigens geen aanrader. Ik heb nog nooit zo vaak in zo korte tijd in de rij gestaan. Als het aan mij had gelegen was ik er niet op dit tijdstip geweest, maar ik wilde een concert zien en dat was nou eenmaal op 22 december. Dat concert was wel een aanrader overigens, de live versie van The War of the Worlds van Jeff Wayne. Maar dit allemaal terzijde.

We hadden een hotelletje voor 1 nacht. Geen duur hotel. Tegenover onze kamer zag ik het bord op de foto: een bord met haken, waaraan housekeeping boekjes kan hangen met de onderhoudsklussen voor de loodgieter, de electricien enzovoort. Lekker low tech, maar wel georganiseerd (excuus voor de niet zo scherpe foto, maar ik wilde het toch graag laten zien)

Geen opmerkingen: