woensdag 5 november 2008

Elephantparade Antwerpen


Vorig jaar schreef ik iets over de Elephantparade in Rotterdam. Tot mijn grote genoegen was er dit jaar een Elepahntparade in Antwerpen. Vanuit Rotterdam is dat niet zo ver. Dus zijn we afgelopen maandag naar Antwerpen gegaan, hebben we een fiets gehuurd en zijn we door de stad gaan fietsen langs de route van de olifanten. En zo hadden we een erg leuke dag.

De vele foto's die ik gemaakt heb, heb ik al overgezet op mijn computer. Van de Rotterdamse parade heb ik nu eindelijk een fotoalbum gemaakt. En van de Antwerpse doe ik dat ook meteen. Dan heb ik een leuke herinnering.

Nu maar afwachten waar de volgende parade is. Deze is nu alweer voorbij, volgende week zijn nog wel de kijkdagen. Dan staan alle olifanten bij elkaar in de Zoo van Antwerpen. Meer info op http://www.elephantparade.be/.

Geen opmerkingen: