vrijdag 25 januari 2008

Soms zit het mee...

Je hebt van die dagen, dan lukt alles, moeiteloos.
En je hebt ook dagen dan lijkt er niets goed te gaan.

Neem vandaag. Ik had goed geslapen en stond energiek op. Daar lag het niet aan. Daarna ging het mis. Ik had een afspraak met een klant. De klant was dat echter vergeten. Thuisgekomen maar een beetje gewerkt, maar niemand beantwoord mijn e-mails en als ik iemand probeer te bellen dan nemen ze niet op.

Toen dacht ik: laat ik het huis uitgaan en wat dingen in de stad gaan halen. Dom, want uiteraard hadden ze niet wat ik zocht. De kleding die ik eerder had gezien was uitverkocht of paste niet. De CD die ik zocht was er ook al niet.

Ik weet het, het zijn allemaal geen echte problemen. Maar ook die dagelijkse kleine tegenslagen kunnen je zoveel energie kosten. Nu geef ik het maar op en ga ik tv kijken. Als tenminste de kabel het doet en de hd-speler niet vastloopt.

Geen opmerkingen: